Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Camilla Edlund - 18 januari 2010 17:29

Läste förresten att föl har vuxit 80% av sin blivande vuxna höjd vid sex månaders ålder. Om det stämmer kommer Callizta att bli ca 160 i mankhöjd. Kan det stämma? Blir kul att se när hon blir vuxen. Men det är långt dit. Undra om man kommer att komma ihåg beräkningen då?

Av Camilla Edlund - 18 januari 2010 13:41

Jag har inte velat skriva något om det men nu har det gått för långt. För ca två veckor sedan började mitt VÄNSTRA ben att krångla. Det liksom bara kunde ge vika när jag klev upp från tv-soffan. Tänkte inte mer på det, men sedan har det liksom blivit mer och mer. Benet ger vika helt plötsligt när jag går. Precis som det började för hundra år sedan med det andra benet. Då när jag gick till dr Fällman så ville han inte alls lyssna på vad jag sa då.


Hur som helst. Vänster ben börjar krångla och jag ringde ner till vårdcentralen och fick tid hos någon dr Christoffer. Han lyssnade i alla fall och tyckte det var konstigt. Han tog i alla fall och injicerade kortison i min vänstra höftmuskel. Detta för att han tror att jag fått en inflammation där och att jag kanske överansträngt den nu efter operationen. Blir det inte bättre ska det röntgas. 


Det var ju en upplevelse att få kortison i muskeln. Aj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards