Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Camilla Edlund - 19 juni 2009 15:57

På midsommarafton åkte jag upp till pappa på sjukhuset i Umeå. Det verkar lite idiotiskt att de flyttade upp honom dit trots att de inte ska operera förrän efter helgen. Nu måste han vänta heeela helgen innan det händer någonting. Pappa ville att jag skulle köpa sockar till honom så han fick byta. Jag stannade på varenda mack och affär jag såg efter e4 på väg upp men inte hade de några! Som tur var hade de sockar i sjukhuskiosken.


På kvällen var vi bjudna på middag hos svärföräldrarna. Märith hade lagat jättegod mat och vi hade trevligt som tusan. Det var dock lite kallt ute på altan så jag blev så himla stel så vi åkte hem rätt tidigt. Va bra, sa jag till Ulf. Nu kan jag gå och lägga mig en stund så kan du väcka mig när jag ska åka och titta till Sara. Ja, sa han för att i nästa stund ta av sig kläderna och somna på sängen. Detta innan jag knappt hunnit reagera. Då fick jag sitta uppe likt förbaskat. Skitkarlar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards