Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Camilla Edlund - 14 oktober 2009 17:23

Jo, appropå inget alls. Andra negativa konsekvenser med att renovera badrummet är att vi nu står med endast en toalett. Det låter kanske ganska bra ändå med en toa på tre personer men det är det INTE. I alla fall inte om en av dessa tre personer är en karl som sitter i eeeevigheeeter och läser tidninge samt gör nummer två. Dessutom kan han inte använda doftsprayen efter sig så när man ska gå in dit så är det som att gå in i en vägg av bajs. Too much information? Jag vet.... men nu vad gör man?


Men vi renoverar i alla fall. Det är ju bra. Tänk bara när det blir klart!



Av Camilla Edlund - 14 oktober 2009 07:11

Måste säga att jag älskar Spotify. Det måste vara det bästa de kommit på under en lång tid. Jag har skaffat mig ett konto och lagt upp de låtar jag tycker är bra på en favoritlista. Super.

Nu till det dåliga. Ulf har gjort samma sak. Han har också skaffat Spotify och gjort en egen lista. Vi har inte samma musiksmak. Alls. Överhuvudtaget. Nu när Ulf har hållit på inne i badrummet har han kört igång sin spotify och kört sina låtar högt och ljudligt så det ska höras in till badrummet. Det är typ Kiss, Doro och sådana hårdrocksband som gör att man får ont i huvudet. Inte gör det saken bättre att jag sitter mitt emellan Ulfs dator och badrummet som ska renoveras. Hmmm... Men i dag jobbar han så nu kan jag sitta och lyssna på mina låtar hela dagen. Nu blir det Flo Rida, Akon och T.I


https://www.spotify.com/en/invitation/ 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards