Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Camilla Edlund - 13 juli 2009 17:09

Fy, jag är fortfarande supertrött. Det slog mig i dag att jag kanske hade feber eller nåt eftersom jag känner mig så slut. Det är ju lite svårt att säga om man har feber när man som jag äter så mycket värktabletter.

Kollade tempen och den låg på ynka 37,2 men då ska man betänka att jag har 1 grams alvedon samt 50 mg voltaren i kroppen.

Trots att jag känner mig helt slutkörd ska jag försöka åka och hämta spån någon dag framöver. Måste ringa och kolla om det finns så man kan hämta. Måste framförallt BETALA det jag hämtat hittills. Jag skäms, men det har inte blivit av.  

Av Camilla Edlund - 13 juli 2009 08:29

Var ut till stallet på kvällen. Vi fixade och donade med fölet. Lyfte hovar, ledde i grimma osv. Det är mycket som ska göras med små föl och ju tidigare man gör det desto bättre. Vi har redan hållit på med fölet jättemycket och vi har lyft på hovarna varannan dag och så men det är klart att leda i grimma gör man inte så enkelt utan medhjälpare.


Efter det sadlade jag Berta och så fick Veronica rida Berta en kort stund. Jag satte upp tre hinder på lägdan som de fick hoppa. Det gick bra. Berta såg fin ut och verkade lyssna bra på hjälperna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards