Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Camilla Edlund - 23 juli 2009 20:32

Molningt på förmiddagen och sedan började det regna lite lätt på eftermiddagen. Jag var inte beredd på det för det hade det inte stått på yr.no som jag litar blint på.


Det blev alltså en rätt trist dag. Jag råkade på en sänding från Falsterbo vid elvasnåret som sändes på eurosport. Aha, tänkte jag. Nu kan jag ju se på hoppning! Lade mig sedan tillrätta på soffan och vaknade en timme senare till någon jäkla cykling. Morr. Det är något mysko med sändingarna från Falsterbo. Jag somnar varenda gång jag tittar och då är det inte ens den tråkiga dressyren jag tittar på. Nu var det till och med mitt på dagen. Det var inte ens sent på kvällen.


Veronica och jag har pratat om att släppa ihop Berta med Amie och fölet. Vet inte om det är för tidigt men betet börjar ta slut och sedan måste vi släppa ihop dem så det är väl bara att ta tjuren vid hornen och göra ett försök. Jag tror inte att det kommer att hända något eftersom Berta är så låg i rang och Amie är den som bestämmer, men man vet aldrig hur mycket hon vill försvara sitt föl. När det kommer till sådant här märks det att både Veronica och jag är två noviser. Vi får läsa på och fråga/prova oss fram.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards