Alla inlägg under januari 2010

Av Camilla Edlund - 2 januari 2010 22:04

Jag zappade av en händelse förbi tvprogrammet "Stjärnorna på slottet". Ett program jag normalt aldrig tittar på. Fastnade och häpnade över Björn Ranelid.

Den som missade det kan titta på svtplay till och med tisdag.


http://svtplay.se/t/104029/stjarnorna_pa_slottet  Det finns ju förstås klipp på aftonbladet av avsnittet där han gav sig på journalisterna som under en tid gav sig på honom. Om man bara vill se en liten bit.

Av Camilla Edlund - 2 januari 2010 18:58

Usch, dagarna är så långa och tråkiga så jag får nästan något fel. Det är dags att börja ta tag i saken och hitta på grejer.


I dag var jag ut till stallet och hälsade på hästarna samt lämnade lite grejer som jag köpt på Hööks. Efter det tog jag en kort promenad bara för att få röra på mig. Jag gick en lite längre promenad ner till kiosken på kvällen bara för att få ha rört på mig lite mera.

Det är roligt att man kan gå lite längre nu men samtidigt är det inte optimalt för där de skottat på vägen är det jädrigt halt. Jag går och spänner mig hela tiden trots att jag vet att jag har kryckorna med pigg på som säkerhet om jag skulle halka. Men det är bara att bita ihop och fortsätta träna. På onsdag är det två månader sedan jag opererade mig. Nu är det bara utförsbacke kvar. En månad kvar med kryckor! Tjoho!

Av Camilla Edlund - 1 januari 2010 21:29

Visst vet ni om att jag förutom en blogg faktiskt har en hemsida?


http://sites.google.com/site/camillaedlundberta/home 


Den är inte vacker eller påkostad på något sätt men den är min! Där finns lite fler bilder och sådant. Jag hade en finare och bättre hemsida förut men den är borta sedan ett tag tillbaka och jag har inte riktigt återhämtat mig än.



Av Camilla Edlund - 1 januari 2010 18:40

Första dagen på nya året har det snöat. Ganska mycket. Till och med katten vägrar att gå ut. Jag har suttit och degat framför tvn och datorn hela dagen förutom när jag gick ut och gick en kort promenad i snöyran. Sorgligt men sant.


Gud så tråkigt nyårstalet var. Är det inte dags snart att byta ut Jan Malmsjö? Så himla överdrivet han läste. Eller kan ingen anna kanal ha ett alternativt tal i typ Göteborg eller så med någon annan yngre person. Då skulle man kunna byta kanal. Eller, det är väl bara jag som är bitter för att jag inte stod på någon glammig fest. ;-) Eller så är jag bitter för att det här är året jag fyller 40 år. Jag ska njuta av att vara 39 så länge jag kan. Ha ha ha.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards