Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Camilla Edlund - 2 maj 2010 21:10

  Nu har vi varit på träning på Cape. Det var roligt. Det var nytt och fräsch där. Jättefina omgivningar med otrolig utsikt. Så här såg Berta ut när hon väntade på att få gå in på banan. Kul att träna. Berta blev lite trött bara vilket som gjorde mig lite fundersam på tävling i Vännäs. Det blir tuff start med träning söndag, träning onsdag, tävling lördag och sedan träning igen på onsdag. Jag ska fundera på saken. Det vore såklart kul, men hästen ska ju orka också.

Av Camilla Edlund - 2 maj 2010 11:50

Jag är så himla trött och jag vet inte vad det beror på. Det känns som att jag bär på en förkylning som inte riktigt vill bryta ut. På sista April gick jag och lade mig på sängen för att vila en stund innan jag skulle gå ut till brasan lite senare. Det blev aldrig någon brasa. Jag vaknade aldrig ens. Tänk, jag sov med jeansen på mig i sängen hela natten utan att vakna. Det kallar jag trött. Låg sedan till tio-tiden morgonen efter innan det blev någon fart på mig. Det händer typ aldrig annars.


På lördag blev det inte så mycket gjort alls. Det regnade ju och var eländigt nästan hela dagen. Veronica skulle ha ridit Berta men det gick ju inte så bra med regnet som skvalade ner. Då hade bara alla grejer blivit fuktiga till dagens hoppträning och det hade inte blivit så bra det heller. Jag tog i hästarna klockan 19:00 på kvällen och det var ett snällt och trött gäng som lunkade in.


I morse släppte jag ut hästarna och jag trodde att det skulle bli bra väder i dag. Det var det sista jag såg hos YR.no nämligen. Men döm om min förvåning när det började regna på förmiddagen. Vilket knäppt vårväder.

I kväll blir det i alla fall hoppträning. Det ska bli roligt. Äntligen kommer vi iväg på lite träningar. Jag filmar (om det går) i vanlig ordning.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards