Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Camilla Edlund - 9 maj 2010 13:39

Joakim köper examenskostym.      

Av Camilla Edlund - 9 maj 2010 10:42

Nä, den här veckan har inte varit något att lägga på minne. Bara eländiga saker. Det har varit en extra jobbig vecka på jobbet, handtaget på bakdörren på bilen har gått sönder, halvljuset på bilen har gått sönder, missen med utsläppet, den halvkrattiga träningen och nu har torktumlaren sagt tack och godnatt så vi måste köpa en ny samt min kopiösa trötthet. Jag köpte extra starka tabletter som heter Gerimax i går och ska nu börja en kur med dem.


Någonting positivt som har hänt är att Joakim sökt in på en högskolelinje samt att vi har varit och köpt examenskläder. Det blev en fin svart kostym samt en lila skjorta med slips. Det ni!


Inte så jättekul med det eländes halvljuset. Jag ska till Umeå på måndag så jag hoppas att jag inte blir stoppad. Ulf köpte en ny lampa och försökte laga den själv men det visade sig att det är omöjligt. Man måste riva hela fronten på bilen för att komma åt. Samma med handtaget på bakdörren. Där måste hela dörren rivas för att kunna fixa, men den kan man ju köra med i alla fall. Det är väl nackdelen med nya bilar. Att det är himla avancerat att fixa något.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards