Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Camilla Edlund - 13 maj 2010 21:35

Den här dagen har det inte blivit mycket gjort. Jag har mest degat i soffan och tittat på tv/film. Hamnade framför "Benjamin Button" och den var faktiskt ganska bra. Lite lång kanske. Jag har inte sett den tidigare, bara hört talas om den.

Såg förresten "Avatar" för några veckor sedan. Jag måste typ vara den sista personen i Sverige som sett den, men bättre sent än aldrig. Den var också bra.


På eftermiddagen började det regna och vid sex-tiden öste det ner från öppna skyar. Då åkte jag till stallet och tog in hästarna. De såg för ynkliga ut där de stod i regnet. Men jag måste säga att det var väldigt varmt ute så de frös inte. Det var lite tropikvarning med den luftfuktigheten och allt.

Torkade av hästarna med handduk. Det var inte så enkelt på Hawk som hade rullat sig och var full av lera dessutom. Den handduken blev svart. Typ.


Veronica hade ridit i morse så Berta och de andra har fått röra på sig. Det är en träning i Nordmaling på lördag som vi ska åka till. Typiskt nog hade jag helt glömt bort det och planerat in en resa till Ullånger. Jag måste ju ta och åka dit och måla min stuga. Färgen är inköpt och allt. Men det har ju regnat så det går nog inte att måla. Tror jag ska försöka lösa det med att åka hem tidigt på lördag i stället. Skit att allt ska köra ihop sig.


Nästa fredag tar min systerdotter Isabell studenten. Då är jag i Stockholm, tråkigt nog.


Appropå film så har den nya "Sex and the City 2" filmen premiär den 27:e maj. Då är det dags att gå på bio!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards