Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Camilla Edlund - 8 maj 2010 08:47

Vi har ett knallsäkert system när det gäller stalljouren. Jag har gjort ett dokument i google dokument som alla vi kan skriva in våra namn när vi ska släppa ut och ta in. Det har fungerat smärtfritt i flera år. Tills i dag. Veronica och jag gjorde ett byte men vi missuppfattade vilka dagar vi bytte. Jag trodde att vi bytte lördag kväll mor lördag morgon medan Veronica trodde vi bytte söndag kväll mot lördag kväll. Detta resulterade i att ingen av oss trodde att vi skulle släppa ut. Som tur var skulle Veronica rida så hon var där klockan sju på morgonen och blev förvånad att jag inte varit där. Jag brukar ju åka dit klockan sex på morgonen.


Jag å min sida sov som en stock i sängen och vaknade inte förrän halv nio. Jag var så himla trött. Jag hade dessutom somnat på soffan framför tv'n vid halv nio på kvällen och sedan när jag vaknade igen vid halv tolv så masade jag mig över från soffan till sängen. Jag tror jag måste börja ta Kan Jang eller något så jag blir lite piggare. Så här grymt trött kan jag inte fortsätta att vara. Det kanske är tabletterna jag är tvungen att äta igen för att kunna fungera som gör mig trött.  


Ja, det gick ju bra den här gången i alla fall. Det är ju inte så sent att de får gå ut klockan sju men å andra sidan fick Veronica ställa sig och mocka och göra sådant hon inte hade räknat med. Tråkigt. Men det var ett ärligt misstag. Jag trodde det var kvällen jag hade bytt mot morgonen. Jag hade inte uppfattat något annat. Men det är klart att jag kunde ha dubbelkollat, eller så kunde Veronica ha ändrat i stalljouren så jag hade sett hur hon menade. Nu var det jag som ändrade i det dokumentet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards