Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Camilla Edlund - 2 augusti 2010 18:14

Ulf påpekade att jag är dålig på att uppdatera bloggen numera. Det håller jag helt och hållet med om, men jag har inget att skriva om. Dagarna rullar på, jag åker ut till hästen, åker och handlar på ica, lagar middag, går ut och går en sväng på kvällen, tittar på tv och sedan är det dags för nästa dag.


Jo, en sak har jag genomlidit. Jag har haft värk i käken/örat ett par dagar. Jag har ju bitit av en bit av en kindtand för ett tag sedan och jag trodde att det var den som började värka. Jag har beställt tid hos tandläkaren men det är inte förrän i morgon så i helgen har det sprängt något så kopiöst. Men jag tog några antiinflammatoriska tabletter och så i dag så har jag ingen värk. Det kan ha varit höger öra som det gjorde ont ifrån och inte tanden som jag trodde. Hur som helst så blir det ett tandläkarbesök i morgon.


I övrigt har jag varit till stan och gått runt. Bytte batteri till mitt armbandsur och gjorde lite annat småpyssel.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards