Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Camilla Edlund - 20 augusti 2010 20:01

Ja, tiden bara går fort som bara den. I tisdags var veterinären till stallet och besiktigade Berta. Det gick bara bra med allting. Hon var UA hela hon och veterinären hade skrivit "trevlig och lugn häst" i kommentarsfältet och det är hon ju. Alla ben var helt okej. Det är väl det man oroar sig över mest när man ska besikta men samtidigt så vet jag ju att Berta varit helt frisk och skadefri så länge jag ägt henne.

När jag kom hem scannade jag in besiktingsprotokollet och mailade det till de som köpt henne. Nu har vi kommit överens om vad som ska stå i kontraktet så allt är klart. Jag har erbjudit mig att skjutsa upp henne till köparen. Det blir en bit att köra men samtidigt så känns det bättre att vara den som åker och lämnar henne på nästa ställe. Då vet jag hur det ser ut där hon hamnar. Det kommer inte att bli lätt, det ska gudarna veta. Men någonstans så vet jag att det här är någonting jag måste göra.


Vi har ju börjat jobba också. Det har varit fullt upp på jobbet med möten och föreläsningar hela tiden. Jag är helt slut redan men det känns ändå bra. Det här läsåret är jag ju med ända från uppstarten. Jag hoppas på ett bra år med många spännande händelser.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards