Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Camilla Edlund - 1 augusti 2009 18:26

Jag vet inte vad fölen heter eller vilka de är efter. Känner inte ägarna/visarna heller. Men om jag inte minns fel så är fölet i rosa grimma efter Callahan. Personerna i keps på bild nummer två är alltså domarna.

Av Camilla Edlund - 1 augusti 2009 18:17

Då har jag varit på fölvisning i Umeå. Det var intressant och kul att titta på. Förberedelsegraden hos de olika ägarna varierade. Några verkade skitproffsiga och hade förberett allt minituiöst, andra verkade ta det som det kom. Vi tittade på hoppning, löshoppning och fölvisningen. Man kan väl säga att det inte var så bra idé för vissa att komma helt ur kondition (människan alltså) och sedan tro att de skulle orka ett par varv runt i ridhuset i trav springandes bredvid stoet. Inte för att jag skulle gjort det bättre, tvärtom. Jag har ju noll kondition nu, men jag menar bara att det var synd för det gynnade ju inte visningen av deras häst/föl.

Jag försökte ta några kort, men de blev skitsunkiga. Jag satt för långt bort och sedan så var visningen inne i ridhuset så det var väldigt dåligt ljus. Men jag lägger nog upp någon av bilderna så att ni får se hur det går till. Man ser ju i alla fall att det är hästar på bilderna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards