Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Camilla Edlund - 29 augusti 2009 21:03

Inser ni att jag ägt Berta i två år snart. TVÅ ÅR! Fatta. Det känns som att det var igår. Jag hade Mango i 2,5 år så det närmar sig tidsmässigt. Herregud.

Av Camilla Edlund - 29 augusti 2009 18:11

I fredags var jag på jobbet och hälsade på alla. Jag var tvungen att lämna in mitt arbetstidsschema till Heroma som är vårt nya lönesystem. Jag passade på att hämta någon pärm och sådant också. Tyckte inte att jag gjorde mycket men fick betala med att ligga sömlös hela fredagnatt i smärtor. Mitt i natten, typ vid två, lyckades jag dåsa till lite. Då kommer vår katt och ger mig en extremt blöt puss rätt på munnen. Katter brukar ju ha torra, sträva tungor, men den här var blöt som på en hund. Jag blev klarvaken på en mikrosekund. Gud, vad äckligt det var! Lyckades spotta och fräsa ut det mesta av det blöta slemmet men fick säkert inte bort allt. Nu hoppas jag att jag inte blir smittad av någon läskig kattsjukdom - typ mask eller kattinfluensa. Äckligt.


I dag har jag legat och försökt vila hela dagen. Vid ett gav jag upp. Då åkte jag ut till stallet och tittade till hästarna och hälsade lite på dem. På kvällen åkte vi ner på Public i stan och åt middag. Skönt att slippa laga mat.

I morgon söndag ska vi till Ullånger och sätta in fönstret på stugan. Om det passar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards