Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Camilla Edlund - 31 augusti 2009 20:13

Tja, i dag har jag varit till sjukgymnasten. Han tyckte ingenting om mitt bortdomnade ben (och rumpa), utan det blev mest en ryckning på axlarna. Fick i stället en del nya övningar att göra. Efter den gympan åkte jag hem och lade mig och vilade. Det brukar bli så. Jag blir så slut på.


I övrigt har jag förberett Stockholmsresan. Hoppas att allt klaffar. Jag måste kliva upp typ 05:00 i morgon bitti så det blir en lååång dag.


Jag har fått en fråga om cavalettiblocken som jag gjorde och jo, vi har dem fortfarande och använder dem emellanåt. Dock är de lite för lätta och rangliga för att använda oftare. Man borde kunna limma ihop två block eller kunna få till någon sorts tyngd så de inte flyger iväg. Men jag har använt dem ofta när jag har tömkört. Då har Berta fått hoppa över en bom som har legat på de där frigolitblocken. Man får ju vad man betalar för och det blev väl under 40 kronor per block så någon storsäljare kvalitetsmässigt blir det aldrig. Hade jag fått välja hade jag vunnit pengar och köpt nya, snygga, proffsiga.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards