Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Camilla Edlund - 8 mars 2010 09:56

Nu börjar jag bli ordentligt förkyld. Snuvig och eländig och ont i höger öra. Morr.


Hästarna var snälla i morse i alla fall. Det gick fort att släppa ut dem och fixa i ordning. Callizta börjar tappa päls så hon har stått och kliat sig mot krubban hela natten. Den var full av päls och hon var alldeles tovig i svansen. Jag ställde upp och kliade henne på halsen och på sidorna. Gud, vad populär jag blev. Då är hon mysig att hålla på med.


I dag ska jag ta det lugnt. Kanske gå ut en sväng i solen. I kväll ska jag försöka rida eller tömköra. Det beror på om jag får med mig någon ut eller inte. Jag vill helst inte rida ensam. Kanske Sara ställer upp. Hon brukar vara snäll.


Tittade på ponnyakuten nu på morgonen på svtplay. Gud, vad jag tycker att den serien är bra. http://svtplay.se/t/122051/ponnyakuten


En anna sak som jag fortfarande är chockad över är att Alcazar inte gick vidare i andra chansen. För det första borde de inte ens ha hamnat där och för det andra borde vi skicka dem till eurovision direkt utan en massa tjafs.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards