Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Camilla Edlund - 26 mars 2010 16:49

Så var det fredag. Gårdagen var en fullpackad dag med jobb och möten hela dagen. På kvällen åkte jag ut till stallet och hjälpte Veronica att longera Callizta. Ja, hjälpte var kanske att ta i. Jag stod på sidan och höll i Amie medan Veronica longerade. Det gick förvånandsvärt bra. Callizta fick springa på en ganska liten volt, men hon lärde ju sig lite och hon fick springa i båda varven. Kul.

Sedan red Veronica Berta. Det var meningen att jag skulle rida, men jag hade stressat så hela dagen så jag for nästan direkt till stallet och hade inte ridbyxorna på mig. Då var Veronica snäll och red. Jag ställde upp lite koner och hon fick rida ruter ess i skritt och trav. Det såg riktigt bra ut mot slutet. Berta är ju sååå fin.


Satt och svarade på ett mail från en intresserad spekulant idag. Skickade med några bilder från förra vintern. Suck, vad hon är fin. Jag kan ju säga det att jag gjorde några missar när jag skrev annonsen. Jag skrev inte ut hur hög hon är (och det frågar alla som första fråga) och jag skrev inte orsaken till att jag säljer henne (för det är andra frågan jag får efter höjdfrågan). Jag är en dålig försäljare. Men det är lite lustigt för jag har läst ibland på hästnet och funderat varför folk skriver ut att de säljer sin häst på grund av sin ekonomi/för många hästar/att de ej passar ihop eller vad det nu kan vara. Nu vet jag varför.


Bilderna är ju från förra vintern så nu har hon en finare och maffigare hals.

        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards