Alla inlägg den 11 april 2010

Av Camilla Edlund - 11 april 2010 20:54

I dag har Veronica tagit Berta ut på en ridtur efter vägen. Det hade blivit till skillingvägskälet och tillbaka. Det mesta i trav och galopp så Berta var svettig när hon kom tillbaka. Låter toppen det! Precis vad Berta behövde. Då fick hon ta i lite i backarna också. Bra träning för bakdelen.



Av Camilla Edlund - 11 april 2010 14:39

Här kommer lite bilder. Hästen var lite spänd för dagen.     

Av Camilla Edlund - 11 april 2010 14:32

Vilket trevligt väder det blev. Man blir imponerad. Jag var som sagt lite orolig över hur vår ridplan skulle hålla så jag var ut och tittade till den på lunchen när jag gav hästarna hö. Den såg okej ut även om snön hade tinat bort fläckvis så skulle den nog hålla att rida på. Tyvärr kom inte tjejen som skulle rida då hennes häst gjort illa sig i hagen i dag. Hon ringde vid tvåtiden och avbokade. Fy, det är alltid tråkigt när det händer (att hästar skadas). Hoppas att det går bra.


Jag var i alla fall och tittade när min granne red sin häst. Tog några kort på det. Lade ut dem på min hemsida under fliken "bilder". http://sites.google.com/site/camillaedlundberta/


Svärmor kom och drack kaffe också så man fick sig en kopp idag. Annars så dricker jag inte kaffe här hemma.


Veronica ska i alla fall rida Berta i dag så hon får röra på sig. Vilken tur.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards