Alla inlägg den 27 april 2010

Av Camilla Edlund - 27 april 2010 20:14

Vissa dagar ska man inte kliva upp ur sängen. Man ska ligga kvar och dra täcket över huvudet och lugnt vänta in nästa dag. Det tråkiga är ju att man aldrig riktigt vet när dessa dagar infaller - inte förrän efteråt.


Den här dagen har varit full av händelser. Det har varit både bra och dåliga saker. På eftermiddagen var jag på ett möte i stan där höjdpunkten var följande uttalande "Är det ett problem som kan relateras till ett problem så ska man naturligtvis få hjälp". Hysteriskt roligt.


Efter det stadsbesöket åkte jag hem i flygande fläng. Jag har inte ätit lunch eller middag på två dagar så mitt blodsocker lämnar övrigt att önska. Orsaken till att det inte blivit någon riktig mat är att jag suttit på möten som dragit ut på tiden så jag har måsta stressa till nästa möte och i måndags var det ju restid på mattiden så då blev det inget heller.

I alla fall. Allt detta är ju bara ursäkter som ni säkert förstår. Jag åker alltså hem, äter en bit paj och ska åka på ytterligare ett möte i Gideå. När jag ska åka märker jag att bensinen är slut. Jag susar ner till OK och ska tanka och där står två bilar i kö till kortautomaten. Då tankar jag på pumpen där man går in och betalar - bara det att jag glömmer att betala och susar iväg mot mitt möte. När jag passerar flygplatsen inser jag vad jag gjort och får ringa OK och be om ursäkt. Tur de är förstående och inte hade skickat polisen efter mig. Jag åkte naturligtvis dit och betalade och bad om ursäkt. Det är faktiskt den första gången jag gör något sånt här. Förhoppningsvis den sista också.


Nu är det illa ställt med tanten (mig). Jag hoppas att jag kommer ihåg var jag ska gå och lägga mig.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards