Alla inlägg den 22 april 2010

Av Camilla Edlund - 22 april 2010 19:11

Det märks att det är vår. Man har fullt upp hela tiden.


I måndags var jag på vfu-möte i stan med skolchefen Torbjörn Öhlund. Intressant. Efter det åkte jag och köpte en ny mobiltelefon. Det blev en Sony Eriksson Vivaz. Jag har behövt en ny telefon länge då den gamla höll på och stängde av sig lite nu som då vilket var oerhört irriterande. Sedan åkte jag till Husumskolan och hade pimseminarium. Jag hade räknat med ca 8 deltagare och det kom typ 13 stycken. Det blev en mastig kväll kan jag säga.


På tisdag var det jobb och sedan möte i Gideå. Fullt ös.


På onsdag var det kurs i Umeå om att verka för likabehandling. Väldigt intressant heldag där vi blev mald till 16:30 innan vi blinkande mot solljuset släpptes ut från universitetet. Gissa om huvudet var slut efter det. Jag åt inte ens middag den dagen för jag var så slut.

På kvällen satte jag mig och började skriva omdömen om mina elever. Det ska vara klart i dag och jag har bara gjort hälften. Har en del kvar alltså efter jag bloggat.


I dag har jag jobbat samt suttit på IKT-möte där vi pratade om en föreläsning vi var på i februari (vilken jag knappt kom ihåg nu) samt de nya propåerna från skolverket. Mastigt. Där slutade vi 16:20 innan man fick åka hem. Det var en väääldigt trött Camilla som åkte ut till stallet ikväll och tog in hästarna. Som tur är får man alltid energi av dem när man står och pratar och klappar dem. Det var så man nästan inte ville åka därifrån.


Vi har anmält Berta på hoppträning (8 ggr på stall Cape) i alla fall och Veronica har lagt upp ett träningsprogram innan träningen. Det lät ambitiöst, men det är klart, vill man ha ut något av träningen vill det ju till att man har en häst som orkar med övningarna. Annars kastar man ju pengarna i sjön.


Nu ska jag skriva omdömen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards