Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Camilla Edlund - 9 juli 2010 12:14

Diss.

- Lokaltidningen. Där står det knappt något som kan betecknas vara nyheter. Förut läste jag den för att se vad som hände i vår kommun men nu läster jag den för att kolla in annonserna. Varför vi betalar för den är för mig en gåta då det är bara jag i familjen som bläddrar igenom den.


- Semester. Varför ha semester om man ändå inte GÖR NÅGOT på den? Jag skulle lika gärna kunna jobba eftersom 50% av familjen bara vill sitta hemma vid sina datorer. När Sara slutar sitt sommarjobb drar vi iväg på semester och lämnar de andra törisarna hemma.


Hiss

- Mopeden. Min eu-moppe är rätt kul att köra ändå och man får lite svalka av fartvinden så man är sval och fräsch när man ska gå och lägga sig.


- Tomma förråd. Jag behöver knappast säga något mer.

Ovido - Quiz & Flashcards