Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Camilla Edlund - 13 juli 2010 22:26

Jag kan inte låta bli. Nu dissar och hissar jag igen.


Diss

Återvinning. Jag är i princip för återvinning, men har lite problem med det praktiska. Vi bor nästan granne med en återvinningsstation så det borde vara den enklaste sak i världen att gå dit. Det är det inte. När man väl tar sig dit med sin påse med mjölkkartonger möts man av ÖVERFULLA, äckliga containrar som stinker. Man pressar in sina grejer och går därifrån med stanken i näsan. Stackars de som bor närmre den där återvinningssationen än vad vi gör. Sådana här varma dagar måste stanken vara hemsk.


Hiss

Min fina häst Berta som kom och var så go i kväll när jag var dit och tittade till dem. Det är inte ofta hon är kramsjuk så när hon är det måste man passa på. Kram, kram.

Ovido - Quiz & Flashcards