Alla inlägg den 5 november 2008

Av Camilla Edlund - 5 november 2008 19:13

När ska detta stressande sluta? Jag är inte så lite uppe i varv. Onsdagar har jag fullt med lektioner hela dagen och knappt en enda rast värd namnet. Suck. Efter jobbet stannade jag kvar och fick pensionsinformation från KPA och sedan hade jag ett utvecklingssamtal med en elev.


När samtalet var slut så kollade jag telefonen och det visade sig att hästarna hade rymt ut ur hagen. Kurt hade tagit in dem i stallet så det var inne i tryggt förvar men jag åkte ändå dit i full fart för att kolla hagen och förbereda inför morgondagen. Hästarna såg ut att ha det oförskämt bra och tittade lite sömnigt på mig när jag kom. Det visade sig att de hade lyckas få av grindöppningen (eftersom vi lite slarvigt nog inte har på ström på tråden) så jag lagade den och gjorde sedan i ordning hö och vatten i hagen och inne i stallet. Nu sitter jag här och är trött eftersom jag bara sov fyra timmar i natt. Det hade varit bra att få rida Berta men det fanns ingen tid eller ork. I morgon ska jag ta ´tag i ridningen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards