Alla inlägg den 15 november 2008

Av Camilla Edlund - 15 november 2008 21:54

Har man problem att hitta fiffiga julklappar till vänner och bekanta vill jag gärna tipsa om denna hemsida


http://www.coolstuff.se/Alla_Produkter


Kolla in EasyCap Video capture. En grej där man kan överföra sina gamla filmer från videokasset till cd-skiva (via dator förstås). Det visste inte ens jag att det fanns! Jag gillar vattenmunstyckena också som lyser i olika färger beroende på om vattnet är varmt eller kallt.

Av Camilla Edlund - 15 november 2008 18:22

Så blev det alltså lördag igen. På morgonen åkte jag ut och red Berta vid niotiden. Jag hade nämligen lovat Sara en stadsresa med tillhörande shopping. Det är både kallt, hårt och halt ute - tre adjektiv ryttare inte gillar tillsammans. Berta och jag gav oss iväg efter vägen bort mot Skillingen men vi vände efter en kilometer eller så. Jag skrittade mest hela vägen. Inte så kul att trava på stenhårt underlag. När jag kom hem igen travade och galopperade vi lite på lägdan istället innan vi sedan gick in. Berta var lugn och snäll.


I stan köpte jag hårspray, mascara och en taklampa till Saras rum. Dessutom svängde jag in på Thai Mahlad och köpte lite mat så jag slapp stå i köket när jag kom hem. Supergott!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards