Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Camilla Edlund - 12 februari 2009 20:12

Det här inlägget skrev jag i natt vid fyratiden på morgonen också, men av någon anledning blev jag utslängd från bloggagratis mitti natten. Det verkar inte fungera så bra sent på natten.


I dag har Veronica och Berta varit på hoppträning på plantskolan. Jag var lite tveksam på om det skulle bli av för underlaget är ju så hårt där borta, men tydligen så hade de ruggat upp utan tillräckligt för att man skulle kunna hoppa där. Lite stumt var det allt men det var bättre än förut.


I dag fick de i alla fall först hoppa fram på några hinder innan de sedan hoppade en hel bana. Det gick bra för Veronica och Berta tycker jag med tanke på underlaget. När vi åkte hem var vi nöjda. Film finns nu på hemsidan som man kan titta på.


När vi kom hem så märkte vi att Berta blivit gallig på bakbenen så vi lindade dem över natten. Det tar på med sånt där hårt underlag. Gallor på benen tyder ju på överansträngning så det blev kanske lite väl slitsamt. Hoppas det hinner bli bättre innan helgen för då ska vi vara med på en till Per-träning. Vi ska vara med på den eftersom det inte blev någon tävling.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards