Alla inlägg den 2 november 2009

Av Camilla Edlund - 2 november 2009 18:56

Det är så lustigt för nu har det blivit så mörkt att man till och med måste ha lyset tänt under dagtid för att se något. Detta mörker. Fy.

Annars så sitter jag hemma och försöker undvika att bli sjuk. Det är ett heltidsjobb. Jag spritar händer i parti och minut.


Berta har fullt upp i Umeå i alla fall. Hon har blivit klippt minsann och har tränat hoppning och haft lite galoppjobb i veckan. På fredag ska hon åka till Vännäs för att vara med på hoppträning för Erik B igen. Hon orkar ju bra mycket mer så det blir nog kul. Berta ska bli skodd också, nu med en helt ny hovslagare. Jag funderar hur det kommer att gå. Hon är ju snäll att sko men lite otålig emellanåt.


I övrigt så tränar jag benet inför operationen. Jag har fått några övningar som jag ska göra varje dag. Det låter himla enkelt. Sitt på en stol. Lyft upp underbenet så det pekar rakt fram. Håll ett par sekunder och sätt sedan ner benet igen. Repetera. Det är skitenkelt - med vänster ben. Med det dåliga högerbenet går det nästan inte alls. Jag får inte upp benet i luften och då blir jag arg. Dessutom har jag märkt att jag får ont i höften av de usla försök jag väl gör.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards