Alla inlägg den 3 november 2009

Av Camilla Edlund - 3 november 2009 18:24

I dag har jag haft en turdag modell mindre. Jag började dagen med att åka till tandläkaren för att kolla upp en tand som det ilar i. Det visade sig vara en tandhals och inte ett hål och det var ju tur. Ännu mer tur var att tandläkaren penslade på något som skydd på tandhalsen och sedan behövde jag inte betala för det var så lite han gjort. Gratis tandläkarbesök!

Sedan åkte jag till sjukgymnasten och då var han hemma för vård av sjukt barn så jag fick gymnastisera själv (då gick det snabbt kan jag lova).

Därefter åkte jag till Husumskolan för att lämna hörlurar och sådant till de som klarat pim 1 och 2. Då mötte jag en bekant på parkeringen som tog hand om min påse och skulle lämna sakerna till de som skulle ha dem så jag behövde aldrig gå in i skolan. Vilken tur! Jag blev överlycklig.


Nu sitter jag här och undrar när oturen ska komma. Det måste väl komma sådana dagar också?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards