Alla inlägg den 9 november 2009

Av Camilla Edlund - 9 november 2009 18:05

Ja, det blev ett tandläkarbesök samt en rotfyllning för den eländes tanden. Det gick bra. Konstigt nog syntes ingen infektion i tanden vare sig på röntgen eller när tandläkaren rengjorde kanalerna (ingen pulpit som jag hade förra gången). Men pulpan var död i alla fall. Jag kanske hade tur som har tagit tag i tandeländet snabbt innan det blivit infekterat. Enligt tandläkaren skulle det gå bra att åka in i morgon och förbereda för operationen. Nu är tanden öm men värker inte i alla fall.


Jag har packat en väska med grejer. Det var svårare än jag trodde. Vill inte ha med mig värsta utlandsresaväskan utan tänkte mig något mindre men det är svårt om man ska ha skor till sjukgymnastik med sig och böcker och allt vad det är jag packat ner. Det tar plats. Jag ska dessutom ha med den bärbara minidatorn som vi har. Då kan jag blogga, läsa tidning på webben och sådant.


I morgon bitti klockan nio ska jag vara inskriven och klar. Det är bara att hoppas att det går bra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards