Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Camilla Edlund - 23 mars 2008 19:07

Jag släppte ut hästarna halv sju i morse och sedan åkte jag hem igen och sov...och sov...mest hela dagen faktiskt. Fy, vad jag var trött. Klockan två tog jag mig i kragen och skulle åka och köpa en tidning. Just när jag svängt ut från garageinfarten ringde Veronica och sa att Berta gått genom staketet och stod med tråd runt bakbenen. Det var bara att svänga om och åka ut till stallet men när jag kom dit hade det ordnat sig. Tråden hade inte suttit fast runt hovarna och som tur var så hon hade kunnat ta sig därifrån själv. Det hade varit en riktig mardrömsituation för jag vet ju hur panikslagna hästar kan bli om de sitter fast med hovarna. Stängseltråd kan hinna göra en massa skada. Hu, men nu gick det ju bra så det var ju tur. Berta har bott hos oss vad är det... sex månader och hon har brutit sig ut på olika sätt tre gånger. Det bådar inte gott. Hmmm...


Tog in hästarna och passade på att packa höpåsar inför nästa vecka.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards