Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Camilla Edlund - 25 mars 2008 22:42

Släppte ut hästarna i morse. När jag åkte ut till stallet så var vädret okej men när jag åkte hem en timme senare så vräkte snön ner. Jag lade alla eventuella planer att åka till Sundsvall på hyllan och gick och lade mig. Halv tio kom Sara inrusande och frågade när vi skulle åka. På torsdag sa jag, emn det var tydligen inte det svar hon ville ha. Tjugo minuter senare satt vi i bilen på väg till Sundsvall. Suck. Men som tur var hade det slutat snöa i alla fall.


Vi gick på stan en stund och komiskt nog var min syster och hennes sambo där också så då passade vi på att sammanstråla och äta lite mat och dricka kaffe tillsammans.


Efter stadsturen blev det att åka ut till Birsta. Jag hade order om att handla ett batteri och någon hylla och allt vad det var så jag susade runt som en slav och tittade just inte så mycket själv. Jag har dessutom näst intill inga pengar och jag ska till tandläkaren i morgon så jag var tvungen att hålla hårt i plånboken.

Trots detta tog jag och köpte en ny sadel. Den billigast vaianten på Hööks. Bara så att jag ska ha något att rida i tills vidare. Passar den så behåller jag den och passar den inte så skickar jag tillbaka den.


Sedan åkte vi till Ullånger och gratulerade Lisa som fyllde år härom dagen. Därefter bar det av till Kvantum i Ö-vik innan vi tillslut styrde kosan hem mot huset. Nu har jag skitont i höften och skulle helst av allt behöva rullstol för att ta mig fram. När jag gick runt där på kvantum så var jag skitarg eftersom jag var så halt och jag gick och önskade mig att min läkare eller min sjukgymnast skulle dyka upp bakom någon hylla eller så. Då skulle de få göra en bedömning ifall det är rimligt om man ska ha det så här. Det är fanken i mig inte rimligt att man ska se ut som 97 när man är 37.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards