Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Camilla Edlund - 21 juli 2008 21:40

Man undrar ju vad människorna som skickar ut spam vet om en. Tydligen så tycker de att jag ser lite sjuklig ut (kan ju stämma) och att jag har problem med erektionen(hmm..). Trots min vacklade hälsa och obefintliga sexliv så har jag ändå lyckats vinna miljoner på lotto. Jag är utvald! Prisa Gud... det enda jag behöver göra är att skicka in mitt bankkonto så jag kan få pengarna insatta.

Jag är lyckosam nog att känna hela släkten Moore och Brown. I alla fall så får jag mail från Mandy, Barbara, Margereth osv. för mig helt obekanta personer.


Jag funderar på att byta mailadress. Det vore skönt att få börja om på ny kula. Då kanske det inte blir så himla mycket skitpost (och jag har ändå filter mot skräppost).

Av Camilla Edlund - 21 juli 2008 21:34

Hemskt vad det har regnat i dag. Inte trodde jag att det skulle pissa på så här mycket. Tråkigt!

Ännu mer tråkigt har det varit eftersom jag fått hem stripsen från Värmlandsvagnen så hade det varit bra väder hade jag kunna tejpa på dem i dag. Gissa om jag har varit sugen att gå ut och göra det, emn det är ju omöjligt när transporten är blöt. Suck.


På eftermiddagen träffades jag och Veronica ute i stallet för en arbetsdag. Det var planerat att vi skulle ta in stoplar från de hagar vi inte utnyttjar längre, men det dåliga vädret gjorde så att vi fick tänka om. Det blev en storstädning i porten i stället. Det var välbehövligt eftersom det var fullt med rat överallt men det var ett drygt arbete. Nu är jag helt slut och känner mig hur skitig som helst. Vi är ganska nöjda med resultatet i alla fall.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards