Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Camilla Edlund - 1 maj 2009 18:09

Det har varit en hård natt. Satt uppe till halv tre ungefär och sedan skulle jag upp på morgonen och släppa ut hästarna. Gissa om jag var trött där strax före sju. Jag hoppas att jag inte gjorde alltför mycket galet. Åkte sedan hem och la mig igen.


Bestämde sedan lite snabbt att jag skulle åka och hälsa på min pappa mnere i Ullånger. Vi ska ju börja bygga en liten friggebod åt mig där nere på hans tomt så det är dags att börja planera.

Väl där blev det en hel del "hälsa på" folk istället för att jobba med stugan. Det enda vi hann var att börja plocka ur lusthuset som också ska få sig en uppfräschning. Annars har jag suttit ute och grillat korv, åkt och hälsat på syrran på deras husvagnsplats nere vid högakustenbron och ätit middag på hotellet. Nu är jag helt grisrosa i ansiktet efter att ha suttit ute (och vid havet dessutom) en hel dag. Trött blev jag dessutom.


I morgon ska jag koncentrera mig mer på Berta. Ska försöka rida och påta på med lite sysslor (det lilla jag kan) i stallet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards