Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Camilla Edlund - 16 maj 2009 19:16

Nej, det blev ingen ridning i dag. Jag åkte hem med värsta dåliga samvetet men jag pallade inte att rida då höften var helt slut av allt jobb vi gjort med rummet idag. Jag har inte burit så mycket men några  lyft blev det och dessutom har jag dammsugit och ställt upp alla våra porslinssaker.


Berta får vila sig i form till tävlingen på fredag. Den här veckan är hon riden två gånger. Förhoppningsvis blir det ridning i morgon så hon får röra på sig lite i alla fall.


Men vårt nya tv-rum är jättefint i alla fall. Jag är nöjd och nu är vi (nästan) klara.

Av Camilla Edlund - 16 maj 2009 12:23

Ja, nu sitter jag här och väntar på att tidernas mest utdragna renovering av ETT rum ska lida mot sitt slut. Nu är golvet slipat, taket målat, väggarna tapetserade och nu minsann ska alla kablar till steroanläggningen dras. Vi ska nämligen ha bioljud inne i tv-rummet (trots att vi typ aldrig tittar på filmer bara tv och om Ulf någon gång vill se på film så gör han det så sent så då måste han ha på miniljud eftersom jag ligger och sover). Att dra dessa kablar och fräsa in alla kablar i listerna har tagit två dagar. TVÅ DAGAR!


I kväll åker jag och tar in. Har jag tid ska jag rida också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards