Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Camilla Edlund - 7 maj 2009 17:57

I dag har varit en riktig skitdag på jobbet. Jag har fått ta många jobbiga beslut. Det är så jäkla skitjobbigt att framföra dåliga nyheter och man vet inte om man gör det värre av att linda in dem eller om man ska bara säga vad man tycker rakt ut.

Det var med tungt hjärta jag satte mig och åkte till sjukgymnasten. Han hade utlovat ett hårdare pass än förra gången så jag hade ångest när jag åkte dit, men när jag berättade om hur ont jag fått av förra veckans gymnastik så fick jag ett betydligt lättare program. Eller, lättare och lättare, jag kunde  i alla fall gå på benen när jag hade tränat klart.


Här hemma har vi haft en gubbe som kommit och slipat golven i det rum vi ska tapetsera. Han har dessutom hjälpt oss att lacka och guuuud vad det stinker i vårt hus nu. Det är säkert mot alla arbetsmiljöbestämmelser som finns att vi sitter här och drar i oss de här ångorna, men eftersom vi inte ville öppna något fönster så man kan vädra (eftersom katten kan komma in och få för sig att promenera på vårt nylackade golv) så får vi stå ut.


Det var en planerad hoppträning för Eva J idag men eftersom både Veronica och jag var uppbokade hela eftermiddagen så valde vi att inte åka dit. Tråkigt eftersom det är så himla jättekul att åka på träningar, och nästa träning krockar med en hopptävling i Umeå. Vi får väl träna hemma istället eller så lösa det på något annat sätt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards