Alla inlägg den 8 september 2009

Av Camilla Edlund - 8 september 2009 22:03

Sitter och knåpar på en ny hemsida som jag skapat på Google sites. Den var gratis och enkel. Hemsidan är under uppbyggnad men man hittar den i alla fall här. http://sites.google.com/site/camillaedlundberta/ 

Jag har skickat ett mail till min andra hemsideadress och frågat var sidan tog vägen men än så länge har jag inte fått något svar.

Av Camilla Edlund - 8 september 2009 07:17

Nu blev man lite konfunderad när man loggade in på bloggen. Nytt namn och nytt utseende. Det blir nog bra. Mindre bra är det att det verkar som att min hemsideplats ligger helt nere. Jag ger det några dagar till och sedan måste jag försöka hitta en annan webbplats. Suck. Den förra var ju så bra.


I går skulle jag i alla fall fylla på vatten i hagarna åt hästarna. Det visade sig vara rätt svårt att göra med ett ben. Man har liksom ingen balans. Skottkärran tippade två gånger och alla dunkar med vatten for i backen. Hoppas ingen gick sönder för då måste vi köpa nya.


Jag var även upp till skolan och hälsade på en sväng. Man blir lätt lite off om man inte försöker hålla kontakten och då blir det ju än svårare att komma tillbaka. Men nu var jag ju där en stund och träffade även Gunnar för en överlämning.


I dag har jag släppt ut hästarna på morgonen. Jag hade ställt klockan på 5:20 och jag vet inte varför. Vet inte vad jag tänkte på. Så hästarna åkte ut tidigt i morse.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards