Alla inlägg den 29 september 2009

Av Camilla Edlund - 29 september 2009 21:16

I dag blev det biobesök. Det gick ganska bra faktiskt. Jag satt längst ut så jag kunde sträcka och vrida mig lite åt alla håll.

Filmen var så där. Den skilde sig ännu mer från boken än vad den första filmen gjorde. Jag förstår att man måste ta bort saker för att inte få en 10 timmar lång film, men ja... det var stora hopp i boken och många ändrade detaljer. Men jag har sett filmen i alla fall och jag har fått komma ut i verkligheten och fått smak på frihet.  

Av Camilla Edlund - 29 september 2009 10:54

Tänk om det vore brar liiiiite roligt att gå till sjukgymnasten. Då kanske jag skulle stå ut med det, men det är så tråkigt så klockorna stannar. Jag beundrar verkligen människor som går på gym regelbundet. Tänk om man vore en sådan person. Jag får spel av att sitta på motionscykel i 10 minuter. Då är jag uttråkad. Försöker lyssna på radio men blir jämt störd av mina egna tankar av hur tråkigt det är så då hör jag inte ens radion. Alltså, jag gör varenda övning in i minsta detalj och med exakt antal repetioner, men det är så himla tråkigt.

Det gör väl sitt till också att jag dels proppar i mig 1mg alvedon samt 50 mg voltaren innan jag ens går dit så jag svettas av ingenting. Dessutom vet jag att jag haltar dubbelt så mycket på vägen ut som på vägen in.


Nej, om jag skulle försöka vara lite mer positiv och hurtig. Nu ska jag försöka få det till att bli kul. Ska bara hitta på något som kan få mig att tycka att det är roligt.


På torsdag ska Berta förmodligen få vara med på Erik-träning i Vännäs. Ska bli kul. Om jag kan ska jag försöka åka dit och titta.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards