Alla inlägg den 27 september 2009

Av Camilla Edlund - 27 september 2009 14:52

Pappa fick åka in på sjukhuset på fredagen för han kände sig inte så pigg. Han var såklart inte så glad över det och dessutom orolig hur det skulle gå med upptagningen av båten som skulle ske på lördag förmiddag. Jag tänkte åka ner och fixa det men så på nervägen så ringde pappa för han hade blivit utskriven. Plockade upp honom på sjukhuset och åkte sedan ner till Ullånger. Det är ganska mäktigt att se stora segelbåtar bli upptagna av en gigantisk lyftkran. Ett skådespel verkligen.


Passade på att sova över i min lilla stuga. Det var härligt. Nu finns det en diskbänk och en spis inmonterad. Bara till att laga mat om man vill. Jag tror pappa ska försöka hyra ut stugan när jag inte är där och då är det bra med matlagningsmöjligheter. Dessutom finns det ett jättefint utedass av det mer lyxiga slaget. Ser ut som ett spa nästan.


Är det någon som vill hyra en fin stuga med 4 bäddar i hjärtat av höga kusten, med utsikt över en sjö, så är det bara att ringa. Nära till skog för bär eller svampplockning. Om inte nu så kanske nästa år?


I dag har jag tittat på inomhus sm via webtv. Vilken lyx. Att det inte går att ha sådant på mindre tävlingar också. Tänk vilken service.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards