Alla inlägg den 28 september 2009

Av Camilla Edlund - 28 september 2009 20:43

Den här dagen har gått fort. Jag vet inte vad jag gjort för jag klev upp halv sju som vanligt och har liksom fått tiden att gå sedan dess. Jag läste förståss om "Flickan som lekte med elden" för vi ska göra ett försök att gå och se den. Jag ska sitta längst ut på stolsraden så får jag kramp eller så är det lätt att kliva upp. Jag vill ju så förtvivlat gärna se den här filmen och det brukar ta ett tag innen den kommer ut på typ dvd eller något och så länge vill jag inte vänta.


Sitter just nu och tittar på tv. Vilken helkväll tv3 har lyckats få till. Det är så man sitter klistrad hela kvällen. Först 2 1/2 men, sedan Sveriges fulaste hem och därefter Hollywoodfruar som jag älskar att titta på. Jag tycker att de är roliga alla tre på var sitt sätt. Jag kan citera kvinnan som säger att "jag lärde mig faktisk att koka kaffe för ett år sedan..." hur många gånger som helst och tycka att det är jättekul varje gång.


Nej, ops, ju tog reklamen slut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards