Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Camilla Edlund - 8 februari 2010 14:31

Bild på hästarna i hagen då de står och solar.   

Av Camilla Edlund - 8 februari 2010 14:25

I går när Berta kom hem hade jag med mig kameran och skulle fota flotta bilder på galopperande hästar hade jag tänkt. Av det blev det ju inget eftersom de bara sprang och ställde sig i skogen och tog det lugnt. Inga fina bilder alls. Försökte ta ett kort men det blev mest bara en hästrumpa bakom en gran.


I dag var jag ut till stallet och gav dem lunchhö. Då hade jag kameran med mig igen, men inte var det så värst samarbetsvilliga hästar idag heller. De stod längst bort i hagen så korten jag tog visade några små prickar till hästar nästan kamoflerade bland skogen. Hmm. Men jag har bearbetat bilderna och zoomat in kusarna så gott det gick. Lägger upp en bild på dem strax. Berta ser ut att halvsova och Amie och Callizta är de som tittar nyfiket mot kameran.


I kväll hjälps vi åt igen att ta in hästarna. Det känns säkrast så här i början.


Tack för kommentaren Gabriella. Det är ju verkligen min svaghet, att ta det lugnt. Jag ska försöka att begränsa mig till det jag kan, men det är svårt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards