Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Camilla Edlund - 27 februari 2010 19:38

I dag tycker jag att jag stått i blöta skor mest hela dagen, trots att jag bytt skor. I morse släppte jag ut hästarna. Det var nysnö och lite lagom pudrigt så där så det fastnar överallt och kryper in i skorna. Jag blev ganska blöt av att gå in och ut, hit och dit. När jag kom hem gick en bekant förbi och då blev det att jag stod ute och pratade i typ en kvart i mina kalla blöta skor.


Sedan åkte vi till Ullånger, med en mellanlandning i stan. Det skulle köpas kablar till en dator och jag skulle köpa en present till min pappa. In och ut i affärer med resultatet att jag satt med dyblöta skor i bilen. Jag kan fortfarande bara gå i gymnastikskor med specialsulor så det är inte direkt några vinterfodrade.


Hos pappa var jag ju sugen att gå till min stuga. Pappa tog traktorn och skottade fram till stugan men det sista biten var vi tvungen att handskotta. Blöt om fötterna blev jag. Och kall.


Nu är jag äntligen hemma och ska värma fötterna i nyinköpta ullstrumpor. Det ska bli skönt.


I morgon satsar jag på att försöka rida. Om jag kan och vågar. Det känns fortfarande väldigt osäkert att kliva upp och komma av. Jag vill helst att någon håller i hästen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards