Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Camilla Edlund - 16 februari 2010 22:00

I dag har det varit fullt upp. Jag har jobbat som bara den hela dagen.

På kvällen var det dags att åka ut och ta in hästarna, vilket i och för sig är skönt för då får man åka hemifrån och rensa huvudet.


Men när jag skulle ta in hästarna så var Callizta som galen. Det var nära jag blev sparkad i huvudet när  benen for åt alla håll. Veronica hade berättat på telefon tidigare på dagen att Callizta troligtvis fastnat i undertråden för den var avsliten när hon var där på förmiddagen. Troligtvis hade hon blivit rädd och när jag då skulle ta in henne och öppnade grinden och sedan skulle vända om för att stänga blev hon skräckslagen. Men inte trodde man att hon skulle reagera så när man tog in henne.


Den där cirkusen gjorde nog att jag gjorde illa höften på något sätt. Troligtvis när jag böjde mig bakåt med överkroppen för att undvika att bli sparkad. Jag var stel som en pinne på kvällen sedan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards