Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Camilla Edlund - 14 februari 2010 20:49

Det blev som sagt ett tidigt utsläpp av hästarna på morgonen och sedan åkte jag hem igen och lade mig och sov. Det behövde jag. Jag var urtrött nämligen. Det har varit en hård helg och min kropp måste börja vänja sig vid mockning och allt vad det är. Många stela muskler blir det.


I alla fall så fick jag en alla hjärtans dag present av Ulf. Det var en parfym jag länge önskat mig. Vera Wang, princess som lämpligt nog har en hjärtformad design dessutom.


Mitt på dagen kom jag på att jag var tvungen att åka till stan så Sara och jag åkte ner och gjorde allehanda ärenden. Lagade sedan pepparstek när jag kom hem och fixade till en lite finare middag. Det tog lite tid bara så när maten väl var klar var jag inte ett dugg hungrig. Typiskt.


I morgon ska jag släppa ut hästarna igen. Det enda sättet att få bort träningsvärk är väl att  röra på sig eller hur...

Av Camilla Edlund - 14 februari 2010 08:00

Nu är klockan bara åtta på morgonen men jag har redan hunnit massor. Jag har släppt ut hästarna och gjort klart i stallet. Dessutom har jag longerat Berta en stund på ridplan. Hon var pigg så det behövde hon. Ridning i går och longering i dag. Man måste ju försöka hålla henne igång.


Nu ska jag äta fukost.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards