Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Camilla Edlund - 13 februari 2010 12:52

Jag gillar förresten den här bilden jättemycket. Titta på Bertas blick och uttryck i ansiktet.


  

Av Camilla Edlund - 13 februari 2010 12:47

Fler bilder finns på min hemsida om man klickar på "Berta".


    

Av Camilla Edlund - 13 februari 2010 12:41

I dag har jag ridit Berta! Jag åkte ut till stallet vid tio-tiden och Veronica var där och såg till så att inget skulle hända. Det var magiskt att sätta sig upp till häst efter typ 8 månader utan ridning. Det var knappt man trodde det var sant. Synd bara att jag gått och blivit så tjock av all denna passivitet.


Berta kändes jättefin att rida. Hon rör sig genom hela kroppen och bär sig mycket bra själv. Man behöver knappt hålla i tygeln. Det är bara att hålla reda på sig själv. Jag lade direkt märke till att min underskänkel fladdrar och att min sists inte är något att hurra över. Men det är som det är. Man måste börja om från början och låta det ta den tid det tar.


Efter jag ridit en liten stund i alla gångarter så satte sig Veronica upp och red en stund. Det såg superfint ut. Berta hon jobbade på hon och såg inte alls ut som hon tyckte det var det minsta jobbigt.


Lägger ut bilder från ritten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards