Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Camilla Edlund - 5 juni 2010 08:26

Det är fortfarande full fart mot sommarlovet och jag är fortfarande förkyld. Det är väl typiskt med långdragna förkylningar så här på våren.


Vi har i alla fall släppt ihop alla hästarna nu i alla fall. Ny hästen är en valack och är väldigt snäll. Trots detta arbetar Amie hårt för att hålla isär flocken och honom. Det går sådär för henne. Berta har i alla fall hälsat och de är kompisar. Callizta gör sitt bästa för att få gå fram och hälsa men mamma styr bestämt bort henne. Både Amie och Berta har blivit riktigt smala och fina på grund av detta.


Jag tror aldrig att Berta varit i bättre eller finare form. Det ska bli kul med tävling nästa helg om hon ska fortsätta vara så här slank och vältränad.


Nu ska jag åka till min stuga i Ullånger och måla. Det är mycket som ska fixas när man har stuga. Synd bara att man jämt har så lite tid att vara där. Men snart blir det ju sommarlov så då kanske det finns några dagar över.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards