Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Camilla Edlund - 6 juni 2010 20:25

Nu har jag varit till stugan och grejat. Jag skulle ha målat men råkade köpa fel färg typiskt nog. Fick en massa annat gjort istället. Städade undan lite skräp och så. Åkte upp till Lillåkersjön också uppe på fjället men där var det kallt så vi åkte därifrån rätt snabbt.


På kvällen åkte jag och tog in hästarna. Longerade Berta lite. Hon var ganska seg men gick bra tycker jag. Rörde sig så fint. Hon ser verkligen strålande ut.


Det känns så jäkla surt och orättvist allting. Man har en fin häst som man inte kan rida. Allt man kunnat göra tidigare är borta. Rida i skogen till exempel. Vad mysigt man haft alla gånger vi ridit ut i skogen, travat uppför backarna, galopperat på stigen och klättrat i backen. För att inte tala om när vi ridit till Skillingen och låtit hästarna gå ut i vattnet och plaska på. Av detta blir det alltså inget. Fy fanken. Skulle vilja sätta mig upp en sista gång men det blir inte så länge jag jobbar för sedan kan jag inte gå riktigt på flera dagar. Det får bli sedan när jag har semester. Kanske. Om jag kan lyfta vänsterbenet. Det börjar bli lite si och så med lyftkraften. Musklerna förtvinas sakta men säkert.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards