Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Camilla Edlund - 8 juni 2010 19:38

Dagen började inte bra. När jag skulle åka ut till stallet 5:30 (på morgonen) så hade Joakim lånat bilen för att skjutsa en kompis. Jag blev något förvånad när jag klev ut på parkeringen och bilen var bara borta. Fick vänta ett par minuter innan han var hemma.

När jag kom till stallet så visade det sig att Amie och Callizta tagit sig ur sina boxar på något konstigt sätt. Hur det gått till vet bara ladugårstomtarna för jag vet att Kicki är jättenoga med att kolla att boxdörrarna är stängda. Dessutom är det så konstigt att båda två fått upp sina dörrar.

Hur som helst så gick det bra att ta reda på allt även om det tog lite mer tid än väntat. Jag fick lämna stallet utan att ha gjort klart det jag brukar.

Sedan fick jag åka och tanka för bensin var slut i bilen och jag skulle köra till Björna. Jag fick galet lite tid så jag åkte utan att ha hunnit äta frukost (prioriterade att sminka mig).


Sedan har det varit en sådan där trivseldag på skolan där skol-if ordnade aktiviteter. Det betyder att jag suttit ute hela eftermiddagen i den här kylan. Vad jag har frusit!


I kväll har jag och Ulf hämtat spån. Det blev 10 säckar bak i skuffen på bilen. Jag var hur trött som helst.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards