Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Camilla Edlund - 17 juni 2010 21:05

Veckan är hektiskt. Fullt upp på jobbet. Jag har rivit och lagt om schemat fler gånger än vad jag har fingrar på handen. Det har gått bra, jag kan ju lägga schema och är bra på det, men tid tar det ju och min högra armbåge protesterar vilt. Det liksom värker och pulserar i armbågen. Det enda som hjälper är att låta den hänga fritt efter sidan. Då måste jag använda vänstern istället och det är väl sådär. Det går men det blir lite mer klumpigt. Det är en massa annat som ska fixas också och dokument ska skickas in till allehanda myndigheter. Man får passa sig bara så man inte glömmer något.


När jag kom hem från jobbet idag hade det varit strömavbrott. Internet fungerade inte. Ulf fick guida mig via telefon från Stockholm där jag skulle koppla om kablar och greja. Jag har alltså varit en fjärrstyrd IT-tekniker kan man säga. När vi fått igång allt och satt framför datorn blev det strömavbrott igen. Summa summarum av det var att d-linken är trasig och routern. Det finns inget internet på Saras och Ulfs dator. Bara på Joakims och min av någon konstig anledning. Nu får vi vänta till Ulf kommer hem på lördag och fixar allt som gått sönder.


I morgon blir det jobb. Vet inte riktigt hur dagen ser ut. Endera ska jag på möte med rektorerna eller så åker jag till Björna och fixar med det sista.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards