Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Camilla Edlund - 8 januari 2009 19:29

Jag har fruktansvärt många lösenord att hålla reda på. Det håller på att driva mig till vansinne. Man får inte ha namn på familjemedlemmar och det ska helst vara siffror med. Dessutom ska man inte ha samma lösenord på flera olika ställen. Detta har resulterat att jag har (tror jag) sex-sju olika lösenord jag ska hålla reda på i kombination till olika användarnamn. Utöver detta ha man ju de vanliga koderna till OK, ICA, banken och allt vad det är. Inte undra på att man blir snurrig.


I övrigt så har eleverna haft sin första skoldag i vårt skolområde. Jag har redan gjort mig populär genom att ge alla årskurser olika läxor.


Berta mår bra. Jag släppte ut dem i morse och tog in dem på kvällen. Ska försöka motionera henne någon dag. Det blev inte av i dag på grund av att jag var tvungen att åka hem rätt snabbt eftersom Ulf behövde bilen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards