Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Camilla Edlund - 31 januari 2009 19:02

så kan man leka lite med de lite halvtaskiga bilderna och få dem lite roligare...

Av Camilla Edlund - 31 januari 2009 17:33

Jaha, dagen har varit fullspäckad. Släppte ut hästarna tidigt på morgonen, åkte sedan med mina tonåringar på öppet hus på gymnasiet, köpte sedan tårta och fikabröd till Ulf som fyller år i dag och sedan bar det iväg till stallet.

Veronica och jag hade bestämt oss för att fota hästarna i morgon, men en snabbkoll på vädret visade åtskilliga minus på söndag så då tog vi och försökte fota i dag i stället. Jag säger försökte för det var inte så lätt och man blev ordentligt kall efter bara en stund.

Först ut var i alla fall jag. Här skulle fotas fina ridbilder så jag hade klätt upp mig i mina bästa ridkläder. Tyvärr var vädergudarna emot oss ändå för det blev fort mörkt - eller i alla fall så pass mörkt så man inte fick bra bilder. När jag fotade Veronica sedan så blev det alltför mörkt. Man ser knappt vilken häst det är så vi måste stå och ta nya kort i morgon i alla fall. Då ska jag klä mig som bara den.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards