Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Camilla Edlund - 24 januari 2009 07:38

Hu vad jag var trött i morse! När jag släppte ut hästarna på morgonen åkte jag av misstag ända upp på gården. Det brukar jag inte göra för då finns det risk att man väcker gårdsfolket. Vet inte alls vad jag tänkte på. Jag var liksom i "koma" och hade tankarna på ett helt annat håll.


Mitt på dagen rullade vi ner mot Kramfors. Det första stoppet gjorde på Rusta där vi köpte golv åt Joakim. Ett räknefel (av Ulf) gjorde att vi råkade köpa dubbelt så mycket golv som vi behöver. Det blev 24 km istället för 12. Fniss.


Sedan åkte vi till Ullånger där vi hälsade på morsan och syrran innan det bar iväg till Mittrevyn för att titta på den. Vi hade fått biljetten av min pappa i julklapp.

Revyn var rolig. Några nummer var helt suveräna och föreställningen var av hög kvalité.

Det blev några öl  hos syrran (för Ulf - jag körde)  innan vi rullade hemöver. Vi var hemma klockan två på natten. Då hade jag hunnit få sms av Gidhundsjö med en förfrågan om jag ville åka på en dressyrträning (som jag skrivit upp mig som reserv) och det ska jag försöka göra om jag hittar någon som kan följa med och hjälpa till med lastning och sådant.


Mittrevyn:

http://www.mittrevyn.se/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards